Mezoterapia

Mezoterapia igłowa w Opolu i Brzegu

Mezoterapia igłowa jest niechirurgiczną metoda stosowaną dla regeneracji, poprawy wyglądu skóry, jej odmłodzenia, w leczeniu cellulitu, rozstępów, a także w leczeniu i profilaktyce łysienia. Dzięki śródskórnym wstrzyknięciom aktywnego preparatu poprawia się mikrokrążenie w tkance podskórnej oraz zwiększa metabolizm komórek tłuszczowych (lipoliza). Oferowany zabieg można stosować na różne partie ciała, w tym m.in. mezoterapia pod oczy, mezoterapia igłowa twarzy. czy włosów.

Dla kogo jest mezoterapia igłowa? Zabieg wskazany jest szczególnie dla osób, które zmagają się z cellulitem, łojotokiem, przebarwieniami skórnymi lub objawami starzenia się skóry twarzy i okolic oczu. Efekt mezoterapii na pewno Cię zachwyci i spełni wszystkie Twoje oczekiwania!

Dermatochirurgia Sławomir Kęcki

• Trwały efekt
  • Bez bólu
  • Skutecznie

Mezoterapia igłowa co to takiego?

Mezoterapia jest metodą wykorzystywaną od lat w medycynie do leczenia rozmaitych schorzeń skóry, polegająca na bezpośrednim wstrzykiwaniu w miejsca zmienione chorobowo odpowiednich substancji leczniczych. Jej twórcą jest francuski lekarz Michel Pistor, który technikę mezoterapii wprowadził w życie już w 1952r. Pierwotnie metoda ta stosowana była do leczenia m.in. migreny, chorób neurologicznych, żylaków i chorób dróg oddechowych. Od lat 70-tych przeżywa swój „come back”, wykorzystywana przez specjalistów medycyny estetycznej i dermatologii.

Zalety zabiegu mezoterapii igłowej

• metoda naturalna, niechirurgiczna,
  • roztwory leków, które są podawane powodują zablokowanie komórkowych sygnałów przyswajania tłuszczu, przyspieszają krążenie i spalanie energii,
  • długotrwałe rezultaty – koryguje zmarszczki, poprawia kondycję włosów, przywraca gładkość skóry, szybko poprawia kondycję i wygląd skóry,
  • metoda znana i stosowana w Europie od wielu lat.

Jakie są efekty mezoterapii?

Pozytywnych efektów mezoterapii igłowej jest bardzo dużo. Możemy wyróżnić m.in.: poprawę kolorytu, elastyczności i napięcia skóry, wypełnienie drobnych zmarszczek, niwelowanie cellulitu, odmłodzenie skóry i niwelacja efektów starzenia. Twoja twarz po mezoterapii natychmiast się odmieni i w znacznym stopniu poprawi się jej kondycja.

Mezoterapia przeciwwskazania do zabiegu

• Nie należy stosować mezoterapii igłowej w okresie ciąży oraz laktacji,
  • Należy powstrzymać się od zabiegu, gdy w okolicach miejsca, którego mezoterapia ma dotyczyć pojawiła się infekcja,
  • Nie należy podejmować się zabiegu mezoterapii igłowej w przypadku choroby nowotworowej,
  • Nie należy korzystać z zabiegu w przypadku, gdy osoba posiada skłonności do powstawania bliznowców lub blizn przerostowych.

Cena mezoterapii igłowej

Twarz
400 zł
Okolice oczu
250 zł

Zabieg mezoterapii igłowej w Opolu lub Brzegu

Nie zastanawiaj się dłużej! Lekarz dermatolog specjalizujący się w medycynie estetycznej serdecznie zaprasza do jednego ze swoich profesjonalnych gabinetów. Zabiegowi mezoterapii możesz poddać się w Opolu lub Brzegu, w zależności od swoich preferencji i potrzeb. Zapisz się już dziś i poczuj się na nowo piękna!

Opinie naszych klientek

Wybierz zabieg, który Cię interesuje i umów się na wizytę już dzisiaj!